AS Eesti Gaas teatab

Hea klient!

Seoses Eesti Gaasi klienditeeninduse organisatsiooni ümberkorraldamisega on meie Kiviõli

klienditeenindus alates 01.06.2017 suletud. Teenindame Teid edaspidi klienditoe telefonil ja

e-posti teel ning vajadusel tavaposti teel.

Klienditoe kontaktid on:

telefon: 636 2533

e-post:  klienditugi@gaas.ee

 

Gaasiarvestite näidud palume endiselt teatada

            e-teeninduses www.gaas.ee

telefonidel  17 880  või  6 600 009 või

e-posti aadressil  naidud@gaas.ee

 

Arvete tasumiseks saate valida enda jaoks sobivaima viisi kas oma internetipangas, meie e-

teeninduses,  pangakontoris või postkontoris. Tasumisel märkige maksekorraldusele kindlasti

viitenumber, mille leiate oma arvelt.

 

Kõige mugavam on kasutada e-arve püsimakseteenust, mis võimaldab panka tellitud e-arve

automaatselt tasuda. Selleks tellige omale Eesti Gaasilt e-arve kas oma pangast või meie

klienditoe allpool toodud kontaktidel ning sõlmige oma pangas e-arve püsimakseleping.

Edaspidi tuleb teile arve otse panka ning teile sobival ajal makstakse automaatselt.

 

Mugav on oma arveid vaadata ja tasuda ka meie e-teeninduses. Kui sisenete e-teenindusse,

näete kõiki oma sõlmitud lepinguid Eesti Gaasiga, saate näha ja maksta pangalingi kaudu

oma arveid ja neid ka vajadusel välja trükkida.

 

Sularahas saate arveid tasuda:

postkontoris (teenustasu Omniva hinnakirja järgi)

pangakontoris (teenustasu panga hinnakirja järgi)

 

Avaldused, soovid, teated ja lepingutega seotud küsimused palume saata kas e-postile

klienditugi@gaas.ee või postiga aadressil Keskallee 17, 30321 Kohtla-Järve.

Täname, et olete meie klient ja jääme ootama uusi meeldivaid kohtumisi uutes

suhtluskanalites.

 

AS Eesti Gaas

klienditeenindus